Nico Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 A Solar DIY installation: 3 Watt 24 volt Replus by Rensola, 4 x 100 Amp batteries and 6 x 500 watt panels All working fine and I have already saved on my monthly bill since installation in Jan 2017. The software version that came with the systems did not work as it would not read the correct USB port. I managed to find a new version Watchpower V1.09 on the internet Ok so here is my problem In order for me to get real data and measurements I have to have a laptop/pc connected and running on the systems for 24 hours a day. I tried searching the internet for other software that can run on Rasberry PI but I am totally baffled by the names and acronyms. I also see that there is another inverter called the Axpert and looks very much like the Replus I have. So my 2 questions: Is there other software available for monitoring? And is the Axpert and Replus the same thing, just under a another name? Nico Quote
ibiza Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Welcome to the forum Nico. I think the best person to answer your question is @Manie as one of two creators of software called ICC which widely used for monitoring. Quote
Nico Posted April 17, 2017 Author Posted April 17, 2017 Thank you for the response.I will certainly look him up. This forum has such great stuff and I don't know where to start. I have so many questions but I will start slowly. ibiza 1 Quote
ibiza Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 don't worry you will get most answers for your questions here. Quote
Chris Hobson Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Morning Nico Welcome From your photo your Replus is almost certainly a rebranded Axpert. If you want to try out Manie's software go here. Nico 1 Quote
Nico Posted April 17, 2017 Author Posted April 17, 2017 Chris Thank you for the confirmation that it is indeed an Rebranded Axpert. This makes finding information a lot quicker and easier. I have already downloaded the software and got the key from Manie. Quote
ibiza Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 5 minutes ago, Nico said: I have already downloaded the software and got the key from Manie. you are quick Quote
Johan van der Merwe Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Hi all I am also a newbie on the forum. There are a wealth of information here, thanks to all. I have an Axpert 5 Kva, how do you connect the labtop to the Axpert? Are there any procedures? The Watchpower software are already installed. Johan Quote
fritserasmus Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 @Johan van der Merwe, Het jy 'n PC met 'n Serial poort? Indien ja kan jy die kabel wat saam met die Axpert kom gebruik. Indien NIE, sal jy 'n converter moet koop wat die serial na USB omskakel. Verder is dit dan is die eenvoudig. Die regter donker groen is die RS232 serie poort wat jy graag op jou pc wil he om mee te konnekteer. Anders moet jy so iets kry: http://www.dx.com/p/usb-2-0-to-rs232-serial-9-pin-db9-adapter-converter-black-141463?tc=ZAR#.WP8vatwlFhE Quote
Johan van der Merwe Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Dankie Frits Hier is hoe dit onder die masjien lyk. Kan ek een van die poorte gebruik? Quote
Johan van der Merwe Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Daar is 'n kabel vir die USB asook een vir die RS232 poort, maar laasgenoemde sal nie pas in die rekenaar nie. Groete Johan Quote
Johan van der Merwe Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Frits, ja ek het so poort op die rekenaar, Quote
fritserasmus Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Die Kabel wat na die RS232 poort gaan het 'n Netwerk (RJ45 jack) aan die kant wat by die inverter inprop en die RS232 plug wat by jou rekenaar inprop.. Die USB (pug in die inverter) kabel werk nie na WatchPower nie Quote
Johan van der Merwe Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 Ek het nou die enigste kabel met die twee probeer gebruik maar toe ek hom indruk by die rekenaar het die Axpert aan die skree gegaan...Dit was 'n aanhoudende alarm en 'n kode 81. Ek kry nie die kode in die boekie nie? Hier is al die kabels wat met die masjien gekom het. Ek het die eerste kabel hier gebruik wat die alarm gegee het. Die tweede een pas nie. Quote
Guest Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 Ek is glad nie 'n Axpert ou nie, het net al my fair share van kabel issues gehad, toe sien ek die en wonder toe maar net ... is dit die regte plek vir die serial kabels? Quote
PaulF007 Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 Right die eerste kabel is die Parralel kabel. Die tweede een is die serial kabel waarmee jy die data van die Axpert af kan lees die derde een is die USB kabel vir die Axpert. Ek het nie so een nie maar hy behoort ook glo te werk. As jy nr 2 gebruik moet jy nogsteeds n USB to serial connector gebruik/kry tensy jou pc reeds in het maar dan dink ek die pc is moontlik al te oud . Daai "telefoon kabel" kan net op een plek ingaan. Paul Quote
fritserasmus Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 @Johan van der Merwe, email my jou telefoon nommer: frits.erasmus at gmail dot com. Ek het so getik dat scrapers dit nie optel nie, so jy behoort dit te kan uit "figure" Die kabel op jou foto 2 is die een wat jy moet gebruik. die plug tussen jou duimnael en indeksvinger gaan in die gat onder die inverter gemerk "RS232" Die plug aan die draad wat blou is prop by jou pc in. As dit NIE daar pas nie kort jy die RS232 to USB converter. soos die: http://www.dx.com/p/usb-2-0-to-rs232-serial-9-pin-db9-adapter-converter-black-141463?tc=ZAR#.WP8vatwlFhE Ek sal jou bel as jy steeds sukkel. Stuur net 'n epos met jou selnommer of telefoon nommer waar ek jou kan bel Quote
fritserasmus Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 2 hours ago, The Terrible Triplett said: Ek is glad nie 'n Axpert ou nie, het net al my fair share van kabel issues gehad, toe sien ek die en wonder toe maar net ... is dit die regte plek vir die serial kabels? Nee! Daardie word gebruik vir wanneer jy meer as een inverter het: Kyk op bladsy 5 van die installasie handleiding Parallel-installation-AxpertKS+MKS-4K-5K-20141014.pdf Quote
Johan van der Merwe Posted April 27, 2017 Posted April 27, 2017 Dankie manne, ek sal 'n adapter gaan koop. Frits, ek sal die e-pos stuur. Ek het nog 'n vraag oor sonpanele met verskillende waardes (240 watt en 255 watt) Begin jy 'n nuwe tread of soek jy deur al die threads? Quote
Guest Posted April 27, 2017 Posted April 27, 2017 2 hours ago, Johan van der Merwe said: 240 watt en 255 watt Die kort antwoord. As die panele se amps / volts met so 10% of minder verskil, geen probleem. Verliese is minimaal. As dit meer is moet mens verstaan die panele met die laagste amps en volts, is wat die sisteem gaan kry, jy verloor dus die krag vd sterker panele. Quote
Nico Posted April 29, 2017 Author Posted April 29, 2017 Ek het die sagteware by Manie gekry en dit werk baie beter as die WatchPower sagteware. Ek gebruik ook die USB kabel en dit werk soos ʼn droom. Quote
Johan van der Merwe Posted May 4, 2017 Posted May 4, 2017 Nico, net so! Het ook by Manie sagteware gekry en hy werk met die USB kabel. Quote
Nico Posted May 4, 2017 Author Posted May 4, 2017 Ek het so bietjie gekyk of ek die Windows version of Raspbery PI will gebruik. Die probleem is dat jy ʼn dedicated divice (PC of Raspbery) moet hê as jy lang termyn data wil kry. Albei wek baie goed so ek moet nou maar kyk en besluit en dan koop. N PC is duurder maar werk makliker. Die PI kan run , maar jy moet ook die MQTT hê vir die PI as jy die images wil sien. Quote
fritserasmus Posted May 4, 2017 Posted May 4, 2017 @Nico die twee belangrikste oorwegings vir my om die Raspberry PI te gebruik was Die feit dat Linux net soveel meer stabiel is in die PC omgewing. Dit het nie gereelde reboot nodig nie die feit dat 'n PC maklik 300 Watt tot 600 Watt op "Base load" bytel, waat die Raspberry Pi slegs 2 Watt (Twee watt) gebruik om dieselfde taak te doen. Ek het nie MQTT nie en is heel tevrede met die grafieke wat ek kry: Soos jy kan sien: omdat die son onder is, produseer die sonpanele geen krag, My Base is tans 460Watt en batterye is 97,4% vol Bietjie meer langer termyn grafieke: Nog 'n paar grafieke: Quote
Recommended Posts